Kerstin_k: Hmmm! Stämmer det så skall jag slå upp champagne i ordboken... Jag känner på mig att Jonte skulle innbära chanser på semispel... Kanske final. Förstafemman skulle bli MYCKET respektingivande! Och tänk vilka drömlirare att få matcha och laborera med för LillKenta
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hmmm! Stämmer det så skall jag slå upp champagne i ordboken...
Jag känner på mig att Jonte skulle innbära chanser på semispel... Kanske final.
Förstafemman skulle bli MYCKET respektingivande!
Och tänk vilka drömlirare att få matcha och laborera med för LillKenta