Den här "källan" som säger att det är klart till expressen borde doppas i tjära o fjädrar o sitta i skampåle utanför arenan om han/hon har fel. Hela vintern lång...
Pärssinen , Hahl , Hedström
Med en sådan kedja kan vi vinna vilka matcher som helst. Det börjar lukta framgång.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Pärssinen , Hahl , Hedström
Med en sådan kedja kan vi vinna vilka matcher som helst. Det börjar lukta framgång.