1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615017 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 717932

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
En fågel viskade i mitt öra att Dimman ännu inte har skingrats ifrån Timrå.

Dmitri Starostenko kan vara på väg tillbaks.

Men...

Bara på en "tryout" dvs en prövotid för att på så vis få möjlighet att kunna spela till sig ett riktigt kontrakt.

Det är min källa som förmedlat kontakten eftersom Dmitri längtar tillbaks till Medelpad och Nubben inte lät helt främmande inför att testa den vitryske eleganten och speldirigenten Starostenko.

Det vore isf riktigt läckert och en dejavu för alla Timråfans om Dimman lade sig tät över proppskåpet i vinter. Nostalgin och sentimentaliteten skulle sprida sin odör i regionen.

ALLTID RÖTT, ALLTID RÄTT ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...