1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 718650

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
lungan:
Ge dig!
Så snusförnuftigt tråkig kan man väl inte vara i Silly Season heller!

Det är ju halva tjusningen att hitta skumma rykten om än det ena... än det andra.
Och på vilket sätt skulle Jonte själv lida av detta.
Du måste ha någon slags övertro på detta forums betydelse..
OM.... Då menar jag OM jonte mot förmodan skulle gå in på TIK:s HS skulle det nog snarare roa honom....
Tror du i din vildaste fantasi att det skulle stressa honom så att han inte skulle kunna slppna av med familjen,
Nänä!
Sillysnacket är och förblir SILLY!
Det är det enda roliga man har under sommarhalvåret när man är hockeysupporter.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...