-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Vore det inte ganska enkelt om man tillsammans med inbetalningskortet som skickas på posten, samtidigt slänger med ett A4a med information om www.tikare.se för att sedan skriva något i stilen: "som suporter kan du lätt hålla dig uppdaterad genom att besöka tikare.se för framtida arrangemang, resor osv."
I och med att tikare.se länkar direkt till hockeysnack lär ju fler medlemmar dyka upp här med, och för dem som inte använder sig av internet så ofta som gubben Egon t.ex. vore ju en mailinglista (som alla andra suportrar får signa upp sig på också - självklart) där man får ta del av ett nyhetsbrev som dyker upp lite då och då om t.ex. pubkvällen nu då - så kan man väl anmäla intresse per email och därefter läsa av intresset innan man just tar saker och ting personligt... Har iofs inte kikat så noga nu, men låter mig minnas att det inte finns någon mailinglista.. Det vore ju iaf ett steg i rätt riktning så det blir lite mer organiserat oss suportrar mellan!