1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 720376

Sv: Mitt bästa TIK-minne
Ett bra minne(kanske inte det bästa) var i höstas med x2000 till centralen och kanske 400 supportrar med dom som uppslöt där. Det var mäktigt.

Ett annat var kvartsfinlalen på 6 perioder mot Luleå när Markus Åkerblom avgjorde runt 23.30 tiden på kvällen. Det ryktades även att Micke Lind hade kramp i fingrarna och inte kunde släppa klubban.

Manderville's mål i numerät underläge 3 mot 5 på Norrena

Det finns många kanonminnen.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.