Laken: Har också hört från tämligen "säkra" källor att det ska vara klart med Jonte. Om det nu skulle vara helt klart borde det naturligtvis presenteras som klart. Jag skulle kunna tänka mig att det muntligt är klart, men att det inte är påskrivit än. Och som Nubben brukar säga"så länge det inte är påskrivit kan allt hända". Men i det här fallet så är det skulle jag tro bara en tidsfråga innan underskriften är på plats. Skulle onekligen vara skönt att få det bekräftat snarast! Man längtar redan till 19 sep o att få se Hahl, Pärssinen och Jonte mangla MoDo!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Har också hört från tämligen "säkra" källor att det ska vara klart med Jonte.
Om det nu skulle vara helt klart borde det naturligtvis presenteras som klart.
Jag skulle kunna tänka mig att det muntligt är klart, men att det inte är påskrivit än. Och som Nubben brukar säga"så länge det inte är påskrivit kan allt hända". Men i det här fallet så är det skulle jag tro bara en tidsfråga innan underskriften är på plats.
Skulle onekligen vara skönt att få det bekräftat snarast!
Man längtar redan till 19 sep o att få se Hahl, Pärssinen och Jonte mangla MoDo!