Inte att nerverna börjar röra sig i kroppen nu när NHL-rensar Elitserien, Det är ju tråkigt detta. Förutsättningarna för en bra elitserie försämras ju nu då lagen splittras i början på försäsongen och kommer in fel. Hoppas verkligen att inga spelare från Timrå åker över. Denna sillyseason för bli till fördel för Timrå istället, får räcka med ett pungsparks år.
NHL - varför alla dessa rättigheter, man blir lite putt och vreden i en börjar tvinna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
NHL - varför alla dessa rättigheter, man blir lite putt och vreden i en börjar tvinna.