Angående över gångar till NHL. 15 Juni är bara ett piss-datum. enligt Aftonbladet så räcker det med att en NHL klubb betalar straffavgift på endast 100000 dollar!
F-n man trodde ju i så fall att varje enskild klubb skulle få förhandla NHL. Men icke då. Dom som godkänner dessa avtal måste ju få enorma summor pengar under bordet av NHL. Något annat kan det ju inte handla om.
Tänk om det var som i fotbollen, vi skulle ha kunnat fått 80 miljoner för Z, minst.
Tyvärr ser verkligheten ut så här, en eloge till ryssarna som vägrade gå med på detta.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
F-n man trodde ju i så fall att varje enskild klubb skulle få förhandla NHL. Men icke då. Dom som godkänner dessa avtal måste ju få enorma summor pengar under bordet av NHL. Något annat kan det ju inte handla om.
Tänk om det var som i fotbollen, vi skulle ha kunnat fått 80 miljoner för Z, minst.
Tyvärr ser verkligheten ut så här, en eloge till ryssarna som vägrade gå med på detta.
Skandal.