Talangscouten: En fråga. VEM får de 100 000 USD, är det laget som spelaren lämnar eller är det hockeyförbundet som norpar detta, det sistnämnda skulle INTE förvåna mig. Hittils har tolv svenska spelare signat för NHL klubbar, i bestämmelserna stod oxå att max 60 stycken europer fick gå till NHL, lär vara samma sak där då att för en spottstyver i bötter så kan dom skita i dessa regler...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En fråga.
VEM får de 100 000 USD, är det laget som spelaren lämnar eller
är det hockeyförbundet som norpar detta, det sistnämnda skulle INTE förvåna mig.
Hittils har tolv svenska spelare signat för NHL klubbar, i bestämmelserna stod oxå att max 60 stycken europer fick gå till NHL, lär vara samma sak där då att för en spottstyver i bötter så kan dom skita i dessa regler...