Man hoppas ju att det är klubben, men det tvivlar man starkt på. Någon borde kolla upp denna soppa. Se hur mycket pengar som rullar under bordet egentligen. Hela avtalet är ju absurt , fast det har blivit lite bättre.
Okej NHL är störst , bäst , vackrast. Men vilka är det som förser dom med spelare varje år, jo Europa. Måste vara riktigt skönt för NHL. Bara vänta på färdiga spelare, o sedan plocka över. Förbundet säger att det beror på OS, annars skulle vi inte få se dom bästa där. Skit i OS då, bättre med pengar till klubbarna. NHL lär ju kör World -Cup i alla fall. Tycker inte att OS är värt priset!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Man hoppas ju att det är klubben, men det tvivlar man starkt på. Någon borde kolla upp denna soppa. Se hur mycket pengar som rullar under bordet egentligen. Hela avtalet är ju absurt , fast det har blivit lite bättre.
Okej NHL är störst , bäst , vackrast. Men vilka är det som förser dom med spelare varje år, jo Europa. Måste vara riktigt skönt för NHL. Bara vänta på färdiga spelare, o sedan plocka över. Förbundet säger att det beror på OS, annars skulle vi inte få se dom bästa där. Skit i OS då, bättre med pengar till klubbarna. NHL lär ju kör World -Cup i alla fall. Tycker inte att OS är värt priset!