VM skulle kunna bli ännu roligare utan proffsen, om man ser det rent sportsligt. Då skulle alla få samma förutsättningar. Då slipper VM avgöras pga vilka spelare som åker ur Stanley Cup. Sedan kommer som du säger NHL att köra World-Cup oftare eftersom dom vill ha sitt skyltfönster i alla fall.
Tänk år 2012, kan vi hoppas på det? När nubben får förhandla direkt med exempelvis New york Rangers...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
VM skulle kunna bli ännu roligare utan proffsen, om man ser det rent sportsligt. Då skulle alla få samma förutsättningar. Då slipper VM avgöras pga vilka spelare som åker ur Stanley Cup. Sedan kommer som du säger NHL att köra World-Cup oftare eftersom dom vill ha sitt skyltfönster i alla fall.
Tänk år 2012, kan vi hoppas på det? När nubben får förhandla direkt med exempelvis New york Rangers...