mikenomad: Tänka sig att även en sån som jag har kloka tankar och funderingar emellanåt.
Zlatan & Jag! Vi är okonventionella. Vi är älskade, Vi är hatade, Vi ser båda rött. Vi är galningar som fullständigt tappar konceptet och spärrarna ibland och så är vi alldeles alldeles fullständigt genialiska, Zlatan & Jag!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Zlatan & Jag! Vi är okonventionella. Vi är älskade, Vi är hatade, Vi ser båda rött. Vi är galningar som fullständigt tappar konceptet och spärrarna ibland och så är vi alldeles alldeles fullständigt genialiska, Zlatan & Jag!