Talangscouten: Den länken med att dom får plocka spelare efter 15:e juni tror jag inte dugg på med tanke hur mycket som stog fel i hela artikeln
sen det du säger med transfersummor är du lika villiga betala 150 mille för få tillbaka z efter ni fått 80 när han åkte då ? eller ska det bara fungera åt ena hållet hade du tänkt ?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Den länken med att dom får plocka spelare efter 15:e juni tror jag inte dugg på med tanke hur mycket som stog fel i hela artikeln
sen det du säger med transfersummor är du lika villiga betala 150 mille för få tillbaka z efter ni fått 80 när han åkte då ? eller ska det bara fungera åt ena hållet hade du tänkt ?