Ja för varje spelare som försvinner från de andra lagen destå bättre ser juh TIK ut...
Enda frågetecknet jag har för Backlund är att han ganska ofta trots sin räddningsprocent var petad av medelmåttan Duba... Men jag har säkert fel i mina farhågor... Har haft det tidigare... =)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Enda frågetecknet jag har för Backlund är att han ganska ofta trots sin räddningsprocent var petad av medelmåttan Duba... Men jag har säkert fel i mina farhågor... Har haft det tidigare... =)