Tycho: Tror inte du behöver oroa dig för Backlund. Att Duba fick stå i mellanåt ser jag som en sund inställning av coachen. Det är psykiskt knäckande att spela bra men ändå förlora. Målvakterna är mer utsatta än utespelarna p.g.a. deras position.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Att Duba fick stå i mellanåt ser jag som en sund inställning av coachen.
Det är psykiskt knäckande att spela bra men ändå förlora.
Målvakterna är mer utsatta än utespelarna p.g.a. deras position.