RocknRolf2: Ta inte ut nåt i förskott. Kan ingen "klipp-och-klistra-nisse" som har duktigt med tid till övers göra en sammanställning av tjeckiska burväktare i Elitserien?
Vore onekligen intressant att se hur det står till på den punkten. Då får vi iaf en statistiskt klar bild över hur det kommer att gå för vår tjeckiske vän Chechmanek i LHC.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vore onekligen intressant att se hur det står till på den punkten. Då får vi iaf en statistiskt klar bild över hur det kommer att gå för vår tjeckiske vän Chechmanek i LHC.