Dream Team: Ska vi verkligen backa bandet så förbannat långt bakåt i tiden.
Är det inte den moderna hockey som är intressant? Vad som försiggick innan -90 tillhör väl ändå det förgångna med tanke på vilka oerhörda skillnader det var då jämfört med i dag vad beträffar själva spelet i sig och målvaktsstilarna?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är det inte den moderna hockey som är intressant? Vad som försiggick innan -90 tillhör väl ändå det förgångna med tanke på vilka oerhörda skillnader det var då jämfört med i dag vad beträffar själva spelet i sig och målvaktsstilarna?