Ambroo: Norrena är en jävligt bra målvakt, men knappast unik. Årets flopp? hm... nja. Cechmanek har spelat två säsonger i Europa, vilket inte behöver betyda att han gått ner sig helt, och han har varit långt bättre under sin karriär än vad Bosse Ahl någonsin var.
men visst, han är ingen målvakt som har framtiden för sig. Men vad spelar det för roll, såna spelare hamnar ändå bara i NHL...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
men visst, han är ingen målvakt som har framtiden för sig. Men vad spelar det för roll, såna spelare hamnar ändå bara i NHL...