ernie eagle: Ska Jonte deala med familjen till midsommar då kan ju inte "Fallet Jonte" bli lätt när hela familjen nu bor i Skellefteå redan... Har TIK "råd" att vänta på Jontes velande???? Jag tror vi tyvärr måste glömma Jonte och att vi måste ha en Plan B.... Har vi det?????
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men jag vill helst att Jonte ritar på NU.......
FORZA TIK..........alltid, alltid............