epa: / Friman SR: Å alla ni andra TIK:are.... Förstår inte att ni orkar hålla på med era spekulationer. Förklara för mig hur i h..vete man skriver på för en förening som inte har några större chanser än möjligtvis överleva en kvartsfinal med nöd å näppe och dessutom flytta ner 40 mil ifrån släkt å vänner när man blivit småbarnsfarsa på nytt... Bara alla barnvakter han har här uppe är ju för faan nog anledning att dissa TIK.... Glöm Jonte och gå vidare!!! Syns i vinter!! Ni är hemskt välkomna!! HEJA MODO!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Glöm Jonte och gå vidare!!!
Syns i vinter!! Ni är hemskt välkomna!! HEJA MODO!!