hehe...?? Vad ska vi med Susse till? Han ska väl hem till MODO!! Vi nöjer oss med Werner här uppe!! Anledningen till att jag skrev heja MODO var för att jag hoppas ni får stryk av MODO hela säsongen med början hemma tisdag 19/9. Tips 1-4! Salle, Svarten och Susse gör 4 baljor!! Här uppe i ladan kommer ni definitivt att få stryk!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
hehe...?? Vad ska vi med Susse till? Han ska väl hem till MODO!! Vi nöjer oss med Werner här uppe!!
Anledningen till att jag skrev heja MODO var för att jag hoppas ni får stryk av MODO hela säsongen med början hemma tisdag 19/9. Tips 1-4! Salle, Svarten och Susse gör 4 baljor!!
Här uppe i ladan kommer ni definitivt att få stryk!!
//AIK4ever