Trivdes i Timrå? Men vad fint! Tror han trivs alldeles utmärkt här uppe också! BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!! Jaså, är han klar redan!!?? VISA KONTRAKTET!!
Jaja... den dom lever får se!!
Ha en trevlig helg grabbar! Nu tar jag mig en pilsner och skiter i det här!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Trivdes i Timrå? Men vad fint! Tror han trivs alldeles utmärkt här uppe också! BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!
Jaså, är han klar redan!!?? VISA KONTRAKTET!!
Jaja... den dom lever får se!!
Ha en trevlig helg grabbar! Nu tar jag mig en pilsner och skiter i det här!