hJÄLTAR Å HJÄLTAR...? Vi tackar Åke för den tid som varit och önskar han lycka till...Kan han behöva!! Kommer att få det tufft när han kommer på besök i ladan!!
Så sant, så sant... Stoltare över en tröja kan man inte vara!! SNYGGAST I HOCKEYVÄRLDEN OCH KOMMER ALLTID ATT SÅ FÖRBLI!!
Gillar egentligen alla Norrlandslag, ÄVEN TIMRÅ!! Det är ju sörlänningarna vi ska piska upp!! Men kul med derbyn... Hettar till lite X-tra då!
Ska på Svensexa nu och partaja lite... SKÅL PÅ ER!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
hJÄLTAR Å HJÄLTAR...? Vi tackar Åke för den tid som varit och önskar han lycka till...Kan han behöva!! Kommer att få det tufft när han kommer på besök i ladan!!
Så sant, så sant... Stoltare över en tröja kan man inte vara!! SNYGGAST I HOCKEYVÄRLDEN OCH KOMMER ALLTID ATT SÅ FÖRBLI!!
Gillar egentligen alla Norrlandslag, ÄVEN TIMRÅ!! Det är ju sörlänningarna vi ska piska upp!! Men kul med derbyn... Hettar till lite X-tra då!
Ska på Svensexa nu och partaja lite... SKÅL PÅ ER!!
//AIK (Sveriges enda)