Vinnare på värvningsfronten? Ja men hallå...vilka skulle det kännas hårt att tappa från fjolårets säckgäng då? Tror det har mer med att fjolårets upplaga var så usel att ingen ville ha nån spelare från oss. Jisses....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vinnare på värvningsfronten? Ja men hallå...vilka skulle det kännas hårt att tappa från fjolårets säckgäng då? Tror det har mer med att fjolårets upplaga var så usel att ingen ville ha nån spelare från oss. Jisses....