hellge: "Som 4EVER skrev här nedan verkar det konstigt att Jonte som nybliven småbarnsfar ska flytta 40 mil bort från barnets mor- och farföräldrar. De som själv har barn vet hur ovärderligt det är att ha en schyst relation till dessa och hur bara det är att ha de nära till hands. Fast det kan också var så att Jonte är i luven på svärmor, vilket inte är en helt ovanlig företeelse."
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jontes dam är från Njurunda...