Ni kommer att bli förvånade!! Sett till era trupper 1:a åren på 2000-talet så tycker jag att vi har en klart intressant trupp!! Vet inte om du/ni känner till killar som Petterström och Welser... Kommer att överraska i vinter!!! Våran forwardsbesättning är RIKTIGT INTRESSANT!! :).... ME´JONTE SÅ!!
Åsså till målvakterna!! Va jag vet så stog väl Backlund(den qvisslingen) i Leksand i KS.... Å va jag vet så åkte väl Leksand ner... SÅ TA HAN NI!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ni kommer att bli förvånade!! Sett till era trupper 1:a åren på 2000-talet så tycker jag att vi har en klart intressant trupp!! Vet inte om du/ni känner till killar som Petterström och Welser... Kommer att överraska i vinter!!! Våran forwardsbesättning är RIKTIGT INTRESSANT!! :).... ME´JONTE SÅ!!
Åsså till målvakterna!! Va jag vet så stog väl Backlund(den qvisslingen) i Leksand i KS.... Å va jag vet så åkte väl Leksand ner... SÅ TA HAN NI!!
Fortsätt dröm om Jonte ni!!