Oj vad du slösar med utropstecknen. Å caps lock här och där dessutom, ger mest ett gapigt och jobbigt intryck. Speciellt trovärdig är du i vilket fall som helst inte. Lite smågulligt dock med din (över)tro på ert allsvenska material...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Oj vad du slösar med utropstecknen. Å caps lock här och där dessutom, ger mest ett gapigt och jobbigt intryck. Speciellt trovärdig är du i vilket fall som helst inte. Lite smågulligt dock med din (över)tro på ert allsvenska material...