Yellowcard: Ungefär så känner jag också. Supportrar från olika läger påstår att Hedström är klar för sin klubb. Ingen kan ge mer information än att man ska tro på deras ord. Detta, med vetskap om att Hedström fortfarande har kontrakt med ankorna, gör att jag känner en osäkerhet i övertygelserna.
Även om Ambroos övertygelse känns bra mycket mer trovärdig än någon utomsocknes Skellefteåbos så låter jag Hedströms vara/icke vara i TIK-tröja vara osagd.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Yellowcard: Ungefär så känner jag också. Supportrar från olika läger påstår att Hedström är klar för sin klubb. Ingen kan ge mer information än att man ska tro på deras ord. Detta, med vetskap om att Hedström fortfarande har kontrakt med ankorna, gör att jag känner en osäkerhet i övertygelserna.
Även om Ambroos övertygelse känns bra mycket mer trovärdig än någon utomsocknes Skellefteåbos så låter jag Hedströms vara/icke vara i TIK-tröja vara osagd.