Bo Bly: Det låter löjligt! Vi har en kille i Skellefteå som skulle offra sin ena pungkula om Wernblom skulle komma till AIK. En Lövare i Umeå skulle streaka genom Umeå om AIK gick upp i elitserien detta år. Och du snackar om att gå i MODO tröja. Kom med något bättre. :-))
P.s. Ingen av de ovanstående höll sina löften. Det kanske du fixar? D.s.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
P.s. Ingen av de ovanstående höll sina löften. Det kanske du fixar? D.s.