mikenomad: Ambroo är en mycket fin och snäll människa.
Jag sitter också inne med en fin källa kring TIK (läs Jonte). Det skulle inte se så vackert ut om man avslöjar det ena med det andra. Inte så snyggt gjort mot sin källa kanske.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag sitter också inne med en fin källa kring TIK (läs Jonte). Det skulle inte se så vackert ut om man avslöjar det ena med det andra. Inte så snyggt gjort mot sin källa kanske.
Det är inte jag på bilden.