mikenomad: Samtidigt så är det ju detta som är själva tjusningen med Silly Season. Rykten hit och säkra källor dit ;)
Men det är klart. Blir själva utgången till det motsatta negativa hållet så är det klart att.....ja...dom andra inte blir så glada. Men så är det ju. Det är ju tydligen ett fritt land det här. Lite synd det, tycker jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men det är klart. Blir själva utgången till det motsatta negativa hållet så är det klart att.....ja...dom andra inte blir så glada. Men så är det ju. Det är ju tydligen ett fritt land det här. Lite synd det, tycker jag.