Jag tror jag ska fråga min son faktiskt...han heter Jonathan och eftersom hans mamma hette Hedström som ogift i efternamn hette han Jonathan Hedström vid födseln. Han är 6 år snart och älskar TIK, han kanske sitter inne med svaret!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag tror jag ska fråga min son faktiskt...han heter Jonathan och eftersom hans mamma hette Hedström som ogift i efternamn hette han Jonathan Hedström vid födseln. Han är 6 år snart och älskar TIK, han kanske sitter inne med svaret!
Att jag inte tänkt på det här tidigare!