mikenomad: Att det spekuleras om Hedströms adress kommande vinter är något man får ta som hockeyproffs. Som det känns när man läser "Jontes brorsas inlägg" handlar spekulationerna mer om att Jonte begått något brottsligt, vilket han absolut inte gjort.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
mikenomad: Att det spekuleras om Hedströms adress kommande vinter är något man får ta som hockeyproffs. Som det känns när man läser "Jontes brorsas inlägg" handlar spekulationerna mer om att Jonte begått något brottsligt, vilket han absolut inte gjort.
Som proffs får man stå ut med ett och annat.