250kg kärlek: När det gäller Ambroos övertygelse så är det väl det att han inte nån gång lämnat minsta öppning till att det inte skulle kunna bli som han skriver. Han har inte garderat sig det minsta vilket på nåt sätt gör att han känns en aning trovärdig.
Håller med dig annars, snudd på kriminellt att sprida rykten på det viset om de inte har någon substans!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Håller med dig annars, snudd på kriminellt att sprida rykten på det viset om de inte har någon substans!