Kan hålla med om att det är spännande och jag skulle mer än gärna se hans namn i truppen till vintern. Men denna disskussion börjar bli lite väl tjatig och långdragen. Antingen så skriver han på för TIK eller så inte. Kom över det åh gå vidare istället.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Kan hålla med om att det är spännande och jag skulle mer än gärna se hans namn i truppen till vintern. Men denna disskussion börjar bli lite väl tjatig och långdragen. Antingen så skriver han på för TIK eller så inte.
Kom över det åh gå vidare istället.