Det som börjar bli lite tröttsamt är att alla har "säkra källor" men ingen törs röja dom.
Dom "säkra källor" jag har är att min far genom jobbet känner en person som är vän med Hedström privat, som även var över o hälsade på Jonte i Anaheim i våras, och då berättade Jonte att skulle lira med TIK.... där är min källa röjd i varje fall, min egen far litar jag på till 100% då är frågan på sanningshalten hos farsans vän är men det märks väl framöver?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dom "säkra källor" jag har är att min far genom jobbet känner en person som är vän med Hedström privat, som även var över o hälsade på Jonte i Anaheim i våras, och då berättade Jonte att skulle lira med TIK.... där är min källa röjd i varje fall, min egen far litar jag på till 100% då är frågan på sanningshalten hos farsans vän är men det märks väl framöver?