1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614995 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 722696

Sv: Silly Season inför säsongen 2006-2007
Ambroo: hah jag börjar bli smått övertygad nu när du nämnde Hahl också (tror mycket av SAIKS snack är mer önsketänkande - inte logiskt för fem öre att jonte skriver på ett 5 årskontrakt med en klubb som riskerar nedflyttning)!

Men tänk nu följande: Hedström kommer, sen en till klasslirare, då kommer det att se riktigt bra ut måste jag säga - möjlig semifinal tror jag på! Tror stenhårt på den kommande 4de femman med ynglingarna! Jävligt skönt också att NHL snor spelare från andra lag också=) tror inte det är någon som helst risk att vi tappar ytterligare till NHL förövrigt.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer