Yellowcard: Har hört en del om Jonte. Jag litar blint på Ambroo. Den killen kan framställas som en idiot precis som jag och Willysson men faktum är att vi många gånger har poänger i det vi skriver.
Okej jag missade öppet mål när jag surrade om Starostensko. Men kom ihåg att jag ALDRIG tidigare snackat om honom. Bara gillat honom. Det är andra signaturer genom åren som surrat om Dimman.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Okej jag missade öppet mål när jag surrade om Starostensko. Men kom ihåg att jag ALDRIG tidigare snackat om honom. Bara gillat honom. Det är andra signaturer genom åren som surrat om Dimman.
För övrigt har jag inget mer att tillägga.