Det har inte varit mycket snack här om hur länge Jontes kontraktslängd blir. Eller ska vi säga kan bli.... Jag har en fin känsla om att Jonathan kommer tillhöra oss i bra många år framöver. En ganska så söt känsla med andra ord. Vi får se.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag har en fin känsla om att Jonathan kommer tillhöra oss i bra många år framöver. En ganska så söt känsla med andra ord. Vi får se.