Dream Team: Hedström är värd slantarna, inte tu tal om annat. Det som förvånar mig lite är kontraktslängden. Här verkar föreningen vara ense om att Hedström kommer att tillföra föreningen under många år framåt. Samtidigt lät det, åtminstone i början av silly att SAIK inte var aktuell för Jontes del, just p.g.a. man ville skriva ett alltför långt kontrakt. Okej, med rädsla för spel i de lägre divisionerna (med tanke på att SAIK är nykomlingar), men det som förvånar lite är i så fall Hedströms övertygelse att TIK kommer att leva vidare i elitserien. Kanske finns det en klausul, en dyr sådan för Timrås del.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dream Team: Hedström är värd slantarna, inte tu tal om annat. Det som förvånar mig lite är kontraktslängden. Här verkar föreningen vara ense om att Hedström kommer att tillföra föreningen under många år framåt. Samtidigt lät det, åtminstone i början av silly att SAIK inte var aktuell för Jontes del, just p.g.a. man ville skriva ett alltför långt kontrakt. Okej, med rädsla för spel i de lägre divisionerna (med tanke på att SAIK är nykomlingar), men det som förvånar lite är i så fall Hedströms övertygelse att TIK kommer att leva vidare i elitserien. Kanske finns det en klausul, en dyr sådan för Timrås del.
Men men, friskt vågat är hälften vunnet.