Ambroo: Så det naturliga valet för en oförstående (Skellefteå) föll på att det snackades 5 år i stället för, som i Timrås fall 3 år, ska jag tolka det så? Förutom lönen då som för all del inte är oväsentlig.
Jag inbillar mig att Skellefteå hägrar minst lika mycket som TIK, även om föreningen skötte sina kort (så här i efterhand) klockrent då man släppte Jonte till ankorna. Kanske får man tillbaka det nu, vad vet jag.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ambroo: Så det naturliga valet för en oförstående (Skellefteå) föll på att det snackades 5 år i stället för, som i Timrås fall 3 år, ska jag tolka det så? Förutom lönen då som för all del inte är oväsentlig.
Jag inbillar mig att Skellefteå hägrar minst lika mycket som TIK, även om föreningen skötte sina kort (så här i efterhand) klockrent då man släppte Jonte till ankorna. Kanske får man tillbaka det nu, vad vet jag.