sheleftyou: Vad har du egentligen hört? Ett rykte på stan eller? Eller är det också nån säker källa som typ känner nån i styrelsen osv. Ska som sagt bli jävligt kul och se vem som har rätt när det gäller Jonte mannen!
Personligen känner jag så här, jävligt kul om han spelade för Timrå, men om han nu skulle spela för SAIK skulle man ju lätt förstå detta - det är ju hans moderklubb. Ambroofaktorn väger dock tungt, han har ju haft rätt förut uppenbarligen!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Personligen känner jag så här, jävligt kul om han spelade för Timrå, men om han nu skulle spela för SAIK skulle man ju lätt förstå detta - det är ju hans moderklubb. Ambroofaktorn väger dock tungt, han har ju haft rätt förut uppenbarligen!