Sifredi: Varför öppnar inte TIK restaurangen under VM och visar Sveriges matcher på Tv-apparater? Hade varit kul att kunna sitta bland vänner och bekanta, käka lite gott och dricka en pilsner. Samtidigt som man kikar på fotboll.
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Varför öppnar inte TIK restaurangen under VM och visar Sveriges matcher på Tv-apparater?
Hade varit kul att kunna sitta bland vänner och bekanta, käka lite gott och dricka en pilsner. Samtidigt som man kikar på fotboll.