1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614872 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 723219

Sv: Händer nåt i Arenan?
Dom har ju till och med en projektor där som kan hängas upp uppe i restaurangdelen.
Finns väl ingen krog inne i stan som inte är fullbokade dom kvällar SWE spelar. En pytt, bira och lite fotboll för en hundring borde ju vara helt ok eller?