1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614872 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 723325

Sv: Händer nåt i Arenan?
Ambroo: Ja det blir det. Jag tycker att det skulle vara mer pubar, en på varje sida så alla som vill ta sig en bira ska kunna göra det utan att stå i kö. Men det är väl inte högprioriterat antar jag.