kungsbacka: Vilket forum läser du på när du inte hittar nån som tror på Jonte i AIK? northpower.nu och möjligtvis hockeykultur.com är de forum som är värda ett besök. "Jag är inställd på att spela med AIK" och "Till 99% blir det Skellefteå, bara det löser sig med Anaheim" är uttalanden från huvudpersonen själv, som gör att jag känner mig lugn.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vilket forum läser du på när du inte hittar nån som tror på Jonte i AIK?
northpower.nu och möjligtvis hockeykultur.com är de forum som är värda ett besök.
"Jag är inställd på att spela med AIK" och "Till 99% blir det Skellefteå, bara det löser sig med Anaheim" är uttalanden från huvudpersonen själv, som gör att jag känner mig lugn.