Talangscouten: Det du vet ger jag inte mycket för. Spelar Jonte i TIK ska jag stå på Västra iförd en Timråtröja när ni kommer på besök. Men men, den som lever får se, det dröjer nog en vecka till eller två innan alla detaljer med AMD är lösta. Då får vi se vem som skrattar bäst, men jag börjar stretcha mungiporna redan nu...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det du vet ger jag inte mycket för.
Spelar Jonte i TIK ska jag stå på Västra iförd en Timråtröja när ni kommer på besök.
Men men, den som lever får se, det dröjer nog en vecka till eller två innan alla detaljer med AMD är lösta.
Då får vi se vem som skrattar bäst, men jag börjar stretcha mungiporna redan nu...