Ambroo: Du som "VET" att Jonte är klar för TIK, vad har du för info på det? Jag vet att han varken skrivit på för AIK eller TIK, men att det lutar kraftigt åt Skellefteå. Tydligen har du nån helgonstatus på det här forumet och därmed måste allt du säger vara sant. Kolla dina källor en gång till, för klar för Timrå är han inte.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Du som "VET" att Jonte är klar för TIK, vad har du för info på det?
Jag vet att han varken skrivit på för AIK eller TIK, men att det lutar kraftigt åt Skellefteå.
Tydligen har du nån helgonstatus på det här forumet och därmed måste allt du säger vara sant.
Kolla dina källor en gång till, för klar för Timrå är han inte.