Kerstin_k: Givetvis fattar jag att allt man hör inte är sant. Och visst är det komiskt att två parter kan vara lika tvärsäkra på de har rätt. Mina uppgifter kommer från 5-6 olika källor, alla med god insyn i AIK eller de företag som ska stå för Jontes lön (Solett och Bergteamet) eller från personer som känner JH privat.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Givetvis fattar jag att allt man hör inte är sant.
Och visst är det komiskt att två parter kan vara lika tvärsäkra på de har rätt.
Mina uppgifter kommer från 5-6 olika källor, alla med god insyn i AIK eller de företag som ska stå för Jontes lön (Solett och Bergteamet) eller från personer som känner JH privat.